פורסם על ידיIN / 0 תגובות

טאקוונדו לגילאי 30 ומעלה-הספורט המומלץ ביותר לגוף ולנפש!

5 יוני 2016
ytg_pic6

טקוונדו הנה אומנות לחימה קוריאנית עתיקה המשלבת למעשה עבודת רגליים מסיבית עם עבודת ידיים קלה יותר.

בטאקוונדו השימוש ברגליים מבדל אותה מיתר תורות הלחימה, שכן רובן מבוססות ידיים, מגע מלא, בריחים, נעילות, הפלות למזרן וכו'.

לכן טקוונדו למבוגרים ולצעירים שונה במהות מיתר אומנויות הלחימה, וטוב שכך!

מועדון לוחמי הטאקוונדו מקבל בני גילאי 30 ומעלה הספורט הופך למרכיב חשוב וככל שעוברות השנים הוא אף מרכיב קריטי בבריאות הכללית שלנו, באיכות החיים ובהתנהלות היומית שלנו, בעבודה ובבית.

לכן חשוב מאד להכנס לכושר ועל הדרך לחטב את הגוף כפי שמעולם לא היה לך, או כפי שהיה לך לזמן קצר בנעורים אך אלו חלפו מזמן..

זה בדיוק הזמן להוכיח לעצמך(וגם לאישה ולילדים)כי אתה עדיין בכושר, מוכן להתאמץ ולהזיע ולשמור את הגוף שלך בריא.

לכן טקוונדו עדיפה על פני כל ספורט אחר, ממספר סיבות:

1. אימוני כושר וסיבולת, לרבות גמישות ישפרו משמעותית את היציבה, ההליכה, הקימה והישיבה.

2. הרזיה בטוחה-ללא דיאטה, כאשר אתה מתאמן בטאקוונדו אין צורך לחשוב על דיאטה, אתה תאכל הרבה יותר מאי פעם אבל תרזה כפי שמעולם לא קרה לך. זאת עובדה!

3. חיטוב הגוף, חלמת כל החיים על קוביות בבטן, זה המקום והזמן להגשים זאת, בתוך מספר חודשים לא תכירו את הגוף שלכם.

4. טקוונדו למבוגרים וצעירים עדיפה על פני כל יתר אומנויות הלחימה מאחר ואצלנו לא מפילים למזרן, אין ברחים ונעילות איברים, אין מגע מלא ולכן אחוז הפציעות נמוך יותר מאשר ביתר אומנויות הלחימה. בגילאי 30 ומעלה ישנה סכנה אמיתית לצוואר וחוליות גב, לכן חשוב מאד לא להפיל לנעול או כל תרגיל אחר המסכן את הגוף.

אצלנו בלוחמי הטאקוונדו תוכלו להתחבר לקבוצה איכותית של אנשים, במנעד רחב של גיל, החל מצעירים אחרי צבא וכלה בבני 50+ המתאמנים לא פחות טוב מהצעירים. בקבוצה ישנן נשים צעירות ומבוגרות המתאמנות על בסיס קבוע פעמיים בדבוע כמו יתר המתאמנים בקבוצה, אצלנו אין הנחות אלא רק הזעות.

אם הגעתם לגיל 30 ועדיין לא התחלתם להתאמן זה הזמן לבוא לאימון נסיון והתרשמות, ללא כל התחייבות.